Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace nových metod pro zabezpečení vzdálených počítačů
Šandera, Vladimír ; Řihák, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zabezpečením počítačů pro domácnosti a malé firmy. Nejdříve analyzuji současný stav, jak zabezpečení počítačů probíhá. V teoretické části budu popisovat typy počítačových infekcí, které se dnes vyskytují a používané techniky pro odstranění těchto infekcí. Analyzuji současný stav na trhu technické podpory pro koncové uživatele a popisuji svoji podnikatelskou činnost. V návrhu řešení představuji novou metodu zabezpečení počítačů na dálku a výhody, které tento nový koncept přináší. Zaměřuji se také na ekonomické přínosy využití modelu poskytování technické podpory na dálku jako je snížení nákladů, centralizace a zvýšení efektivity.
Návrh koncepce oslovení projektantů
Halvová, Darja ; Bayer, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce na oslovení elektroprojektantů divizí Automatizace a pohony společnosti Siemens, s. r. o. Skutečný stav ve firmě byl prozkoumán SWOT analýzou. Pomocí dotazníkového šetření byly určeny hlavní kritéria, podle kterých se elektroprojektanti řídí při výběru výrobce. S důrazem na tyto kritéria byl jako cíl práce vytvořen soubor opatření vedoucích ke zlepšení postavení výrobků Siemens u elektroprojektantů. Realizací těchto opatření dojde k výraznému zlepšení vztahů s elektroprojektanty a tím i získání velkého množství nových zákazníků.
Informační systém technické podpory
Boháček, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou požadavků na informační systém technické podpory společnosti vyvíjející software. Hlavními funkcemi systému jsou sběr informací o pracích prováděných zaměstnanci firmy a možnost generování statistik. Systém však umožňuje integraci rozšíření, která pomohou integrovat další funkce, přímo nesouvisející s původním posláním systému, či definici dalších uživatelských rolí, které budou mít přístup k různým částem systému.
Technická koordinace divadelního festivalu jako scénografická práce
Gselman, Matic ; SMOLÍK, Robert (vedoucí práce) ; BAŽANT, Jan (oponent)
Ve své diplomové práci analyzuji a prezentuji problematiku přizpůsobování představení specifických pro určitou lokalitu novým, alternativním podmínkám. Jako příklad mi poslouží Divadelní festival v Mariboru 2016 (FBS 2016), kde jsem působil jako technický koordinátor. Mým úkolem bylo koordinovat technickou realizaci zhruba 30 představení na různých místech festivalu. V textu se zaměřím na 3 představení, která byla svojí formou nějakým způsobem unikátní a znamenala pro náš tým z určitého hlediska neobvyklou výzvu. V rámci technické koordinace divadelního festivalu je je třeba využívat nejen technických znalostí a organizačních schopností, ale také znalostí divadelní teorie a scénografie a tvůrčího myšlení. Případné problémy, které se objeví, a situace, které nastanou, je nutno pečlivě zvážit, protože mohou poskytnout nový úhel pohledu a pomoci vyřešit stávající problémy.
Aplikace nových metod pro zabezpečení vzdálených počítačů
Šandera, Vladimír ; Řihák, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zabezpečením počítačů pro domácnosti a malé firmy. Nejdříve analyzuji současný stav, jak zabezpečení počítačů probíhá. V teoretické části budu popisovat typy počítačových infekcí, které se dnes vyskytují a používané techniky pro odstranění těchto infekcí. Analyzuji současný stav na trhu technické podpory pro koncové uživatele a popisuji svoji podnikatelskou činnost. V návrhu řešení představuji novou metodu zabezpečení počítačů na dálku a výhody, které tento nový koncept přináší. Zaměřuji se také na ekonomické přínosy využití modelu poskytování technické podpory na dálku jako je snížení nákladů, centralizace a zvýšení efektivity.
Informační systém technické podpory
Boháček, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou požadavků na informační systém technické podpory společnosti vyvíjející software. Hlavními funkcemi systému jsou sběr informací o pracích prováděných zaměstnanci firmy a možnost generování statistik. Systém však umožňuje integraci rozšíření, která pomohou integrovat další funkce, přímo nesouvisející s původním posláním systému, či definici dalších uživatelských rolí, které budou mít přístup k různým částem systému.
Návrh koncepce oslovení projektantů
Halvová, Darja ; Bayer, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce na oslovení elektroprojektantů divizí Automatizace a pohony společnosti Siemens, s. r. o. Skutečný stav ve firmě byl prozkoumán SWOT analýzou. Pomocí dotazníkového šetření byly určeny hlavní kritéria, podle kterých se elektroprojektanti řídí při výběru výrobce. S důrazem na tyto kritéria byl jako cíl práce vytvořen soubor opatření vedoucích ke zlepšení postavení výrobků Siemens u elektroprojektantů. Realizací těchto opatření dojde k výraznému zlepšení vztahů s elektroprojektanty a tím i získání velkého množství nových zákazníků.
Uživatelská podpora na úřadech Ministerstva zemědělství
Pech, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Kučera, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem podoby helpdeskového systému a přínosem doporučení pro zvýšení kvality IT služeb uživatelům na úřadech rezortu Ministerstva zemědělství s využitím nejlepších praktik koncepce ITIL. Pro splnění svých cílů práce využívá jak doporučení ITILu 2011, tak výsledků z analýzy stávající podoby uživatelské podpory na jednotlivých úřadech a výstupů z helpdeskového systému Státního pozemkového úřadu. Důvodem k vypracování této práce je nesourodost v poskytování uživatelské podpory mezi jednotlivými úřady, která nezaručuje stejnou kvalitu zajišťování IT služeb uživatelům, nejsou vždy definovány jasné procesy pro řízení uživatelských hlášení či zvládání známých problémů a objevují se komplikace při spojování úřadů či poskytování uživatelské podpory napříč úřady. Struktura práce se skládá ze tří hlavních částí. V první části se čtenář seznamuje s definicí pojmu uživatelská podpora, s náplní její práce a nástroji, a také se seznamuje s pojmem ITIL s představením doporučení ITILu 2011 přínosných pro správu služeb IT. V druhé části práce analyzuje a představuje získaná data z výstupů z helpdeskového systému a také z dotazníků po jednotlivých úřadech rezortu ministerstva. Ve třetí části pak ze získaných informací práce navrhuje podobu a základní procesy sjednoceného helpdeskového systému zachovávajícího svrchovanost a potřeby jednotlivých úřadů a přináší doporučení pro podporu tohoto návrhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.